Pastelfreeak

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Synthia Spiderweb - 5 december 2014 17:49

Hejhejhejhej! Jo, det var ett tag sedan jag bloggade nu så jag hade tänkt att göra ett lite speciellt inlägg och berätta om mig själv. Då då, jag heter alltså Synthia, eller, det heter jag inte egentligen men dock tycker jag att mitt biologiska namn är så tråkigt så att jag kallar mig själv för Synthia. För ungefär 2 dagar sedan eller något, så gjorde jag en hälsoundersökning i skolan, och det visade sig att jag bara var 1,38 lång vilket betyder att vissa i min klass är ungefär 1,30 långa (o.o ). Men dock är jag bara 10 år och det kan vara så att vissa i den här åldern kan vara ganska korta. Eller så är de som min bästa vän Emma och är 1,58. Det finns vissa personer som jag verkligen inte kan leva utan och det är Emma (min bästis) och min katt Felix. Det är helt sjukt hur mycket de betyder för mig. Emma har varit min bästa vän i ca 3 månader och ändå känns det som att jag vet allt och lite till om henne. Min katt Felix fick jag i Juni när han var 3 månader gammal. Han får jag dock bara träffa varannan vecka eftertsom att mina föräldrar är skilda. Jag är beroende av vissa saker och personer. T ex. loka crush. Jag fryser nästan hela tiden och det är så synd för att jag glömmer alltid mina koftor/tjocktröjor hemma, så då fryser jag ännu mer. Jag ska färga håret blått efter jul och det är jag så jöwla glad för, för att mitt hår ser ungefär oranget ut nu när den rosa färgen har gått bort. 


Det var lite saker om mig och till sist så får ni faktiskt en bild på mig här nere, och ja, den är liten eftersom att jag tog kort med min telefon.



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till min blogg! Den kan ni läsa om ni vill följa min vardag och tycker att det är intressant att följa en glad men galen tjejs liv xD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil har ni som läser min blogg?
 pastel goth
 hipster
 creepy cute
 goth
 soft grunge / grunge
 Har ingen alternativ stil men funderar på att byta till någon alternativ
 har ingen alternativ stil

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards